19 April 2010

Perjumpaan teman2 Kolej Profesional Mara Indera Mahkota..

Malam minggu lepas aku bertemu dgn kawan2 kolej  kat TC..sronok sgt smpai tak rasa masa berlalu dgn cepat.Macam2 topik kuar mlm tu.Walapon badan aku penat tahap gaban, tetapi hilang sbb jmpa dia org smua ni..Lagi best secara kebetulan boleh bertemu dgn lecturer akaun aku dulu.Mdm Surianti...Malas nk citer pnjang, kt bwh ni aku letak gmbr2 utk kenangan..

Aida dan Fetty cuba cr pengalaman utk jadi ibu..
dua2 Haris.Umur pun sebaya..2 thn..ank ghan & ell dan Elly & Rais
Mdm Suriati (Baju Merah)
Apa yg Pet cuba buat, aku pon xtahu..

Kesimpulannya: Teman yang paling baik adalah apabila kamu melihat wajahnya, kamu teringat akan Allah, mendengar kata-katanya menambahkan ilmu agama, melihat gerak-gerinya teringat mati..’

No comments:

Ahli Kabinet