17 July 2010

Jom merepek....

Malam ni sungguh bosan bagi gua..tak tahu aktiviti apa gua harus buat..mati akal.....sambil berbaring keseorangan diatas katil,gua teriak memanggil bini gua meminta disediakan kopi jantan segelas..puas memanggil tapi tiada respon..terus serta merta emosi gua terganggu..marah kerana kehendak diri tidak dilayan..apa yg dibuat oleh bini gua sehinggakan panggilan suami tidak diendahkan..sungguh derhaka kamu..lupakah kamu bahawasanya syurga kamu dibawah kaki gua sbnrnya? Barangkali inilah calon isteri yg akan melambai suaminya dipintu neraka..gua bermonolog sendirian..gua hilang sabar,sifat mazmumah dlm diri gua menjengah kembali..sambil membetulkan ikatan kain pelekat yg hampir terlondeh kerana asyik berbaring dgn posisi yg menghairahkan yg bisa menggoncang nafsu batin sang isteri diatas katil,gua meluruskan semula bulu kaki yg gua pintal sejak dari tadi, gua terus ke ruang tamu melihat apa yg dibuat oleh bini gua..beliau tiada di situ..gua menuju ke ruang dapur pun masih tiada..kemana menghilangnya kamu wahai isteriku? sambil menggaru kepala.. owh..gua menepuk dahi tapi kali ini terlebih kuat..GUA MASIH BUJANG..

Burger time!!!!!!! Pictures, Images and Photos

**********************************

Gua kembali semula ke katil..berbaring seperti sedia kala, mata gua tertumpu kpd sepasang cicak sedang melakukan zina diatas syiling..cilakak sungguh lu org ekor wahai cicak..mentang2la aku bujang, lu berdua boleh melakukan maksiat dpn gua..tiba2 cicak jantan tersebut memandang tepat kearah gua sambil mengangkat kening tanda sedang menganjing gua..kimak sungguh..12 minit kemudian bilamana msg2 telah mencapai klimaks, kedua2 ekor cicak tersebut mengisap rokok gudang garam sambil menunjukkan reaksi tanda puas..gua jadi hairan, jalang sungguh itu cicak betina kerna menghisap rokok..bila gua tenung lama2, OMG!!! kedua2nya berjantina "JANTAN".. GAY rupanya..


***********************************

Seterusnya mata gua tertumpu di satu sudut dinding berhampiran dgn katil gua..kelihatan sekumpulan semut sedang melakukan tawaf kawad..dihadapan semut2 tersebut terdapat seekor semut gergasi..ukuran saiznya agak berbeza dgn semut2 yg lain..mungkin kepten dia barangkali..air muka semut tersebut cukup garang dan bengis..sambil memegang cota yg diperbuat drp tulang ikan puyu, semut gergasi tersebut memekik tanda memberi arahan..tiba-tiba gua terlihat seekor semut kecil berlari2 untuk masuk kedalam perbarisan itu..muka beliau menunjukkan reaksi takut dan pucat..takut dikenakan denda pumping sebanyak 100 kali oleh semut gergasi kerana lewat..jelas kelihatan peluh mengalir laju dipipi semut tersebut..

Gua tersenyum sendirian sambil menggelengkan kepala..MySpace


******************************

Seterusnya gua terdengar perbualan beberapa ekor tikus sedang bermesyuarat..Annual General Meeting barangkali gua agak..Agenda utama yg dibincangkan adalah untuk mencuri beberapa Keping roti Gardenia yg ayah gua beli ptg tadi..cilaka lu tikus..kalau lu rembat roti gua, pg sok gua dan adik2 gua nk bfast apa..ini dh kes aniaya..lu kna ingat doa org teraniaya plg mustajab..Lantas gua tidak membuang masa, gua terus ke dapur buat perangkap..gua  bawa keluar beberapa keping roti dan gua simpan terus didlm bekas..balance tu gua sengaja tinggalkan didalam bungkus dan gua tabur racun tikus sbg bonus utk mereka..nk sgt main trick dgn gua..nah rasakan..padan muka..tiba2 gua berfikir sejenak, buatnya adik gua bgn tgh mlm cr roti sbb lapar, bantainya adik gua makan roti yg ada racun tu, tak ke naya namanya..akhirnya gua terpaksa cancel atas sebab keselamatan and then gua buat trick lain..kali ini gua letak jerangkap samar..hakhak..tggu siapa yg kena..gua berpuas hati kerana berjaya menggagalkan modus operandi depa semua..


********************************************

Gua bingkas bangun dari katil, menuju kedapur utk mencari biskut jacob dalam tin..hampa...semuanya tinggal serdak shj..gua capai gelas lantas menuang teh o yg dibuat oleh puan emak semasa makan mlm tadi..dgn langkah yg longlai gua mengambil keputusan mahu melepak mengambil angin kus kus diluar rumah..sedang leka dibuai angin yg bertiup sepoi-sepoi bahasa...Jap..jap..gua nk kluar topic..kenapa digelar "angin bertiup sepoi-sepoi bahasa?" apa itu sepoi2 bahasa? jgn tny gua perihal peribahasa ok..gua tak tahu, yg gua ingat masa darjah satu, cikgu gua yg ajar..so sampai skrg gua follow je..ok jom kita kembali ke cerita asal..mana gua tadi? owh ok...

Sedang leka dibuai angin yg bertiup sepoi-sepoi bahasa, lamunan gua dicabuli dgn bunyi sesuatu yg gua kira agak kuat melanggar dinding rumah gua..gedebus jatuh tergolek2 singgah di kaki gua..seekor kelawar rupanya..kenapa boleh tersasar terbang sampai melanggar dinding? rupa2nya cik kelawar ni tercicir kontek lens..rabun..patutla...kesian lak gua tgk..mana taknya power rabun dh mencecah 1000...kerana kesian gua menghulurkan tangan tanda mahu membantu..3minit kemudian kontek lens dijumpai dan gua terus membantu memakaikan kpd cik kelawar..atas tanda terima kasih kpd gua kerana membantu beliau, kelawar tersebut memberi buah ciku yg diambil dr pokok jiran gua..gua menolak cara baik kerana tidak mahu makan makanan yg shubahah..

Badigol sungguh kelawar..MySpace


*************************************

Seterusnya, gua melihat beberapa ekor katak sedang menyanyi..akademi fantasia versi katak mungkin..kali ini terdapat seekor peserta dari kg sebelah membawa lagu versi balada..lagu korban cinta yg pernah dipopularkan oleh Ziana Zain..sedih gua dgr..persembahan beliau cukup hebat dan berjaya memukau penonton yg rata2 dtg dgn pelbagai spesis..ada katak kembung, katak puru,katak pisang,katak Bangkong kolong, berudu pun ada dan sebagainya..masing2 membawa sepanduk tertera tulisan AFUNDI SANG..(Sang adlh shortform drp perkataan pisang) ini bermakna katak pun ada nama samaran..bukan manusia shj..baru diva mereka bilang..tiada komen pedas dari juri..Pitching, vibrator sangat hebat..persembahan bersahaja dan mempunyai peminat katak betina yg cukup ramai...kemerduan vokal drp katak tersebut menyebabkan langit pun tersentuh jiwanya sehingga menangis terlalu kuat..


**************************************
Oleh kerana hujan turun dgn lebatnya, maka gua terus masuk dlm bilik untuk tidur..gua tutup dan kunci pintu bilik serapat2ya kerana gua tido pakai boxer..kalau mak gua nmpak, msti gua kna bebel..oleh itu sekian dulu entri merepek dari gua dan sehingga berjumpa dilain entri..

MySpace

Kesimpulannya: merepek itu perlu untuk menghilangkan stress..


21 comments:

-=nAd=- said...

cet!!! berangan dh de bini.. hmm.. bau2 nasik minyak plak.. kekeke

Zaini Punye Citer said...

well..nk wt cmne..hakhakhak..

intan shafiqah said...

giler pnjg mamat ni merepek=)...

sgguh teruk cara anda merepek itu=)...

tpi klO itu ble wt ilang stress, y nOt=)

Parkcheek Chun Li said...

bagi pakcik komen satu2 cerita...

yang bab bini tuh, hang xleh nk nganjing pakcik....tettt

bab cicak tuh...masyaAllah...zina??? hang ni...buat pakcik tergelak ja baca. cicak pandang mengangkat kening kat hang...hahahaaa....yg ptg cicak tuh GAY....hehehee

bab semut...hang pandai tol buat karangan kan...buat pakcik dok suka ja baca...

bab tikus...patutnya hang letak la ckit jam ka...butter ka...hang kedekut sangat.

bab kelawar...sesuka tol...shubahah la kan???? ahaks

bab katak....ziana zain wo.....hahahaaaa....memukau...

pakai boxer? hbs la nnt ulaq sawa dlm seluaq keluar....bak kata kawan pakcik la...ahahahaaaa

overall...best la hang nya cita.....kalut pakcik mlm2 cengginih

Zaini Punye Citer said...

intan:beselah..kalau dh bosan, idea dh perap seminggu..ginila jadinya..hahahha

pokcik:mana ada aku nganjing ko..hahaha..anyway jgn kalut2..

mizzura said...

wuuuu...hebat sungguh boleh faham bahasa binatang ker...? hehe...
seoga kahwin cepat yer:-)

alif said...

tgelak bc entry ko ne....hmpir tputus semua urat2 dlm perut....apa2 pun gua layan lu...lu lucu bg gua..teruskan dgn entry yg hebat...TAKBIR!!!!!

alif said...

lucu nk tputus urat perut aku ko buat....apa2 pun gua layan lu bro...lu lawak...harap2 tahun dpn masuk raja lawak..gua undi lu bro...teruskan dgn entry2 yg hebat2...TAKBIR!!!!!!!

Zaini Punye Citer said...

mizura: mn ada paham bahsa bnatang..bnatang phm bhs aku..hahaha

alif: putus urat perut? bahaya tuh..cmne ko nk kentut nanti..ahaks!!!

SYAZA said...

adoyyy kena tipu kt paragraph psl bini tu....cpt2 lah kawennnn..t jgn lupe jmput :)

Zaini Punye Citer said...

syaza: padan muka..hahaha..tak tahu lagi bile nk kawen..hukhuk..

E.d.Y said...

serius merepek..huhu

Zaini Punye Citer said...

edy:merepek skali skala.. :)

Uruchimaru @ kf said...

pasti hebat merepek sambil makan kerepk hee!

::..akubukansky..:: said...

n3 psal bini n cicak spatut yep taun dpn bleh bace...ekekai,xp da terlajak bace lorh smpai abes..huhu.

Zaini Punye Citer said...

uruchimaru: kerepek dh lesap kna rembat..

akubukansky:xperlu tggu thn dpn..ahaks!!

donnyien said...

tertarik dengan cicak tu..eh 18sx..

Janggel said...

Cerita satu = ko dah wajib kawin...elakkan zina *tetiber...

Cerita dua = Motif???Cicak gay?

Cerita Tiga = Semut pelbagai saiz...? Raut Wajah semut??? caner ko leh tau?

cerita seterusnya = tak larat....huhuhuh

JAY said...

gila dah aku jap baca entry nih.. hahaha!

Pencacai Alim said...

Janggel:sbb cicak tu main ikut blakang..tgk ah gmbr tu..yg selebihnya sbb tu aku ltak entri merapu...

Jay:jgn gile jap..gilerla lama2..aku tggu entri baru dr ko..

-fickryhisham- said...


Hakhakhakk...

Tak cukop tanah aku gelak bace entry hang nie...

Memang lawak giler kui3~~~

Tapi part yang cam tak boleyh blah pasai gambaq cicak tengah bercengkam asmara cendana kat atas siling...

Cam cilake jer...

Rase nak kasi lastik 2~3 das gelang getah jer.

Serius punyer. Ikhlas.

Sekian.

Ahli Kabinet