26 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU

Selamat Tahun baru..Cakap pasal azam baru mmg takde sbb azam dulu2 satu pun tak tercapai.Mau tambah lagi? Tak mungkin kot..Lama tak update, bukan malas tapi saje.Byk dapat msg suh update.Keprihatinan amatlah dihargai...

Ok buat permulaan ni aku takmo tulis panjang2.Lagipun ni waktu ofis, so aku curi skit je masa utk update.Amik lama2 lagi byk dosa x jujur aku dapat.Cuti panjang Gong Xi baru ni, aku tibai ponteng sehari.So smua kja aku settle sblm cuti.Masuk kerja goyang kaki.

Tu je..Aku nk bgtau yg aku ni masih wujud..hahaha..Planning mau tukar nick name..Takmo pakai Pencacai Alim..Mau cr yg matang skit..Any idea?

Ok..semekom..

10 comments:

FaizalSulaiman said...

pakai nama sendiri je bro:)

Fuz said...

aku tak lupa dekat artist. haha.

Pencacai Alim said...

faizal:nama aku?hemm..xbest..

Fuz:asal tukar nama bro?hehehe

Edy Fee said...

haha ok la tu...baru shari ponteng.hhaaa

Pencari ALLAH said...

Jadilah diri sendiri. Terikut-ikut kalau tidak bertempat membawa padah.

IMANSHAH said...

tk singgah..ambo singgah balik

Pencacai Alim said...

aku akan cuba cr identiti sendiri.. :)

Janggel said...

Salam, selamat kembali berblog! ;)

lemoc b0NgoK said...

letak nama sendiri

sahromnasrudin said...

pakai nama sendiri..
mcm aku heeheheee

Ahli Kabinet