04 August 2010

Kanak-kanak dibunuh dgn Hammer

2 kanak-kanak, abang (4 tahun) dan adik perempuannya (1 tahun plus) dibunuh dengan menggunakan hammer. Pembunuh mengetuk hammer berulang-ulang kali ke kepala mangsa, boleh lihat efek tersebut dalam gambar di bawah. Pembunuh merupakan girlfriend kepada ayah tiri kanak-kanak tersebut. Tiada info mengenai ibu mereka sorry.

p/s : Aku dapat info ini melalui emel dari seorang kenalan..Aku tak attach semua gambar sebab tak sampai hati.Sedih giler bile kanak2 comel ini dibunuh dgn kejam oleh seorang wanita laknatullah ini.Semoga si celaka ini dapat balasan dari Allah..Apa2 pon, kanak2 malang ini telah mendapat syurga Allah SWT..

Dinasihatkan gambar2 ini agak mengerikan..so kepada sesiapa yg lemah semangat baik jgn tengok..Mana2 yg dh tengok tu, ambillah iktibar dan pengajaran..

Gambar Mangsa

Gambar Pembunuh..Cilakak hang!!!

Gambar 1

Gambar 2

Gambar 3

Innalillah...

Kesimpulannya: Sayangilah kanak2 kerana mereka ini adalah amanah Allah dan penerus generasi kita..

27 comments:

Hamzah Ian said...

kejamnye.. ya

NuSaNa NoSa 91 said...

jht nak mam nye.. huk3~

yana said...

ya Allah,kejam gler ppuan tuh..eii

Illiana Hidayah said...

apalah salah budak ni...
akai ada??

Parkcheek Chun Li said...

masyaAllah.....

ajim said...

bila manusia tidak berpegang pada tali-Nya..

Mama JnJ said...

ya Allah..tak da perasaankah wanita tu..kejam betul..isssssssssssshhh

::..akubukansky..:: said...

cian yep dak2 nih.x berhati perut langsung!

alif said...

salam. apa jenis manusia la mcm ne...dunia2

K2r~90 said...

terkesima , terpikir , ade upenye manusie y bute hati nauzubillah

She is f.A.z.A said...

OMG!!!
dashat nyer.. smpai cmtu skali !!

iqbalsyarie said...

Pergghhh...mmg gila.Tak mustahil akan berlaku di sebelah rumah kita,jiran kita sendiri kan?tak mustahil...kalau dakwah ditinggalkan

Latest post:Cerita Pangkor bahagian 2 pula

JAY said...

kepala otak die!

Hami Asraff هامي أشرف ™ said...

Manusia itu kadangkala binatang.

Isma said...

weh,budak2 tu comel giler and pompuan kejam tu tak nampak pun macam pembunuh.tp sape tau kan?muka je nampak baik tapi hati?huh!

syaf said...

celake punyer betine...kesian giler budak2 tu...stok kene terajang...bakar jerk minah nil...

Pencacai Alim said...

Thanks kepada yg komen tanda menunjukkan korang marah, kecewa dan sedih..tapi perkara spt ini tidak mustahil berlaku di dlm Malaysia..

E.d.Y said...

Ya Allah..kejamnye..cilaka tol

Uruchimaru @ kf said...

mak aii! firaun betul!

dunspeak♥ said...

hiskk! asallah kejam sangat nieh..tak de hati perut langsung!


emo jap..

cik maira said...

kejam nye..wanita 2 xde pasaan betol!;(

n@jwamz said...

Astaqfirullahhala'zim....
ape laa salah silap si kecil tuu smpai sggup dat woman bunuh dier...
extremely wicked!

Seri said...

tergamak betul perempuan tu

syahira ariff said...

takde hati perut!
betapa comelnya mayat budak tu

Cik Bucken said...

gilee punye orang.
aku ade tgk pic satu kes kt johor jugak.bapak bunuh anak2.mcm tendang2 sampai pecah usus. hotakkkkk!

HairiAks said...

OMG...
takut aku tgok pic tu.. mlm ni kompom aku mimpi... zalim gila owang tu... ngan bdak2 pon bleh wat mcm tu...

Eza Rashid said...

sedih nyer aku tgk,,,,silakak itu pempuan,,,

Ahli Kabinet