08 September 2010

Raya Hari Jumaat bukan khamis..kahkahkah

Jumaat raya..alhamdulillah..esok gua boleh bakar lemang, masak ketupat, masak rendang, masak itu dan ini..boleh cari baju raya dan kerepek bawang last minit..
Tak lupe main mercun bola kasi hantam itu rempit..
Pada yang dah raya awal ramadhan tuh gua ucapkan selamat hari raya juga..
pasni kalau tak sempat bertobat,
kene balun dlm kubuq itu lu punye pasai..
Malam raya pulak, gua boleh jual muka skit
kat gerai-gerai mak janda lelong kueh..
owh heaven sungguh..hakhakhak

Selamat Hari Raya pada semua bloger-bloger..
Gua minta maaf jika ada penulisan gua
buat lu orang kecik ati..

Sebelum akhiri entri ini, mai layan klip video pak arab bangang...



29 comments:

fairuz said...

selamat hari raya!

ajim said...

kahkahkah gak..selamat hari raya bro..maaf zahir dan batin..

nas said...

yup2..selamat hari raye ea bro...
erm..
best2...
raye jumaat sebab xready lagi..ehehe

Ummu~Ishak said...

Selamat Hari Raya :)

dunspeak♥ said...

selamat hari raya jugaaaa..

haishh baru nak cari baju raya ke nieh??dah tak de dah..out of stok..pakai je baju raya taun lepas eh..hehehee ;p

anggar berkawand said...

Happy Idul Fitri ya kawandq tercinta.....

Mohon maaf lahir Batin..

:D

♥ Funna ♥ said...

ye selamat hari raya dari aku sekeluarga untuk ko sekeluarga gak..haha

NabiLLa NaSir said...

haha. perlu ke die gali pasir tu? nasib baik tak tergolek jatuh masuk gaung. btw, selamat hari raye ye encik cacai (^_^)

Pencacai Alim said...

Selmat hari raya semua sahabat..:)

E.d.Y said...

selamat hari raya..maaf zahir...batin xde kot..huhu

: Marjan Hananie : said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.....

F.I.C.K.R.Y said...

Salam Lebaran AidilFitri aku tujukan khas buat saudara yang hensem lagi kachak bergaya...
Semoga persahabatan kita di alam maya ini kekal selamanya...
Seronok dapat bekawan ngan hang walau pon tak pernah bersua muka ngan hang yang ader muka iras-iras cam pelakon korea hakhakhakkk...

Maaf Zahir dan Batin... Ikhlas dari anak Perantauan Beijing~
(=

Pencacai Alim said...

terima kasih semua...aku pon sama...

fickry: awat hang dh blk negara amoi ke?hakhak

ainz said...

selamat hari raya jugak buat kamu.. :) aih..video ni mempermain2kan solat..hurmmm...

Pencacai Alim said...

besela..dia org ingt ini lucu..

hamzah ian said...

slamat raya bro..

syahira ariff said...

ish
jahat betul taktik gali lubang pak arab tu
main main semayang plak

selamat ari raya weh org alim
=p

NuSaNa NoSa 91 said...

slmt hari raya juga.. maaf ye.. ^_^

kata kila said...

selamat hari raya!heheh.nak duit raya.haha

FaizalSulaiman said...

selamat hari raya, bro.

ps:baru leh online dengan senang:)

blakepaghe said...

selamat hari raya... apa daaa pak arab...menaya je keje....

h A n Y S said...

soping malam raya mmg heaven! murah2~! tp rimas ah~ kehkehkeh

Pencacai Alim said...

tak dpt nk soping mlm raya sbb hujan lebat dan petir... :(

Anne Boleyn said...

salam..

selamat hari raya aidilfiri.

p/s: 1st time komen disini. jemput dtg blog anne boleyn balik kay.. :)

epol said...

ouh memang lawak kasar pak arab nie..lol

nway,selamat hari raya bro

E.d.Y said...

udah2 la tu beraya

Pencacai Alim said...

raya sebulan..hakhakhak

Bidadari Fiza said...

adessss...xtahan nk gelak..kehkehkeh

Janggel said...

Astaga..sial tol pak arab main-main masa solat...ish ish ish

Ahli Kabinet