07 January 2011

Ni hidup aku...

Salam Satu Malaysia..Adus janggal lak lidah..

Ok ini citer lama tapi aku nk juga share..tgk gambar kat bawah ni..


Ok gambar ni saje je aku bt size besar..biar jelas..ni aku lukis sndiri guna tangan kiri masa pg bengkel kat Melaka 2 bulan lepas..Komen kat bawah tu dtgnye dr budak2 group aku..hakhak..ok selesai kat situ

Yang bawah ni pulak bilik aku kat ofis yg pnh mndapat bilik of the year..ok itu aku tipu....Nak kata bz, baru awal tahun..tapi tulah mood nk kemas meja takde..



Kesimpulannya aku adalah aku..ko adalah ko..bnda ni? argh!!!!

55 comments:

Puan Nurussalwa said...

salam,
ada bakat melukis.. huhu~
memg kidal ke?

neway, we are who we are..

:)

F. said...

wah pakcik sudaaa sengallll...

sy cube memahami smapi sakit kepala sy tau hahaha..

nway, nice ur ofis..nice ur draw.. ohw n have a nice weekend :)

woot-woot said...

1st ! hahaha

Cik SHiNJU said...

Salam...

Lawo gek biorpun lukih guna tgn kiri...ade la gaya kartun..huhuh

Ren said...

Hahaha semak lagi bilik aku bro..percayalah..aku tak tipu :p

yang bilik ko tu bagi aku kategori kemas dah tu.

Dr K said...

awat komen pasai gambaq tu semua pasai ustaz? hang ustaz ka?

-=nAd=- said...

imam muda??? aminnnnnnnnn.... pjg amin aku... kekekeke

Affieza said...

Simpan baik2 ye lukisan tu nnt blh tgk balik bila dah berusia...huhu...mesti gelak sorg2 ni..

cik fiza said...

fewiiitttt!!
ala2 imam muda.. tu mesti pmpuan yg tulis ahaks!
kemas nye bilik..:P

lalink7 said...

peserta imam muda?
meh nengok muka sikit2..
mesti ada jaggut cam ustaz nie..hehehe
=D

::..dYa..:: said...

hebat jugak tangan kiri awak...
huhu
kalau lukis tangan kanan lg cun kot

Semarak Api said...

ustaz?imam muda?err..*gosok2 mata* hahah! bestnye dpt blk sbjik cmtu..sgt privacy..

mr.syazwan said...

ish bersepah meja

meh sini cek kemas kan

hehehe

=_=

grOundnUt said...

LOL~

K2r~90 said...

tapi aq tetap rae ko nk kate diri ko bz kan hahaha

yosh!!! i'm the first!!

4feet8 said...

kenapa semua komen macam ustaz ni? apapun, respek kat kamu sebab orang pandang kamu di sudut yang baik..

ILA HonEyBuNNy said...

mcm ustaz....;-)

NuSaNa NoSa 91 said...

woooo~ dasyat lukisan tuh.. rambut cacak tahap petala k-88.. =.="

ofis?? tu ofis time praktikal k?? =.=

lady-D said...

best tu ada bilik sendiri..hehe..

Ummu~Ishak said...

tak lama lagi nak join org pahang. yeahh

mario said...

bestnya ada bilik sendiri...

Unknown said...

nama ko ruzaini ke?

Pencacai Alim said...

ustaz tu gurauan aje..hakhakhak

p/s edi: aah..kahkahkah

ajim said...

sila amalkan 5S<--t'pulanglah apa pun jwapannya.soalan?ntah..

Afzainizam said...

,=====,o00o Pon..Ponn..Ponn
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

waaarrrgghhh lukisan itu.... mmg abstrack..... kidal mmg orang yg sgt kreatif....

mie said...

bakat terpendam ni..
kena cungkil lagi..
heheee

jeBateja said...

pehhhh...ada bilik sendiri ke....hebat ko alim......

Faizal Sulaiman said...

Wah!

Nice

Ko single lagi kan? apa lagi girl ramai2,,isi borang cepat2 ok:))

M a W a D D a H said...

hahaha..cantik picture....

yeaahh..aku adalah aku...ko adalah ko...hehe

Puteri said...

aww.. apakah itu?
hehe

daddydian said...

beb, meja kalo bersepah mcm tu biasanya sampah je yg banyak.. cuba kemas, 50% drpdnya mesti dah boleh dibuang jer.. hehe

IMANSHAH said...

tak tahan S Romai Noor tu...appaun bilik tidoq aku lagi sepah..wakakaka

Anonymous said...

hahaha
tak payah kemas jewk!

FadhDeela said...

canteekkk lukisan..mula2 bca ingt anak sek tadika lukis..haahahha

im following u :P

Jom singgah: Anak2 Buahku yg Comey!

Oasis said...

Bro, kira ok la bilik tu. Bilik kat offc sy tu dah cam muzium da...asal nk kemas je dpt keje baru dr bos...

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

saya sukung 1,3, 4 dan 6 itu ...wah kidal ya??

epol said...

stail kot lukis tgn kiri..hahaha tringat zaman orentasi skolah

4feet8 said...

sesuaila korang; ruzaidi, ruzaini..hehe..

Tieah Madian said...

Laki yang kidal mmg ade bakat melukis..
Betul..
Plus, mmg ramai pompuan suka..
Ngee.. :)

Miss AZ said...

wow... cantiknya lukisan.. ngeh3!! :D

hentakbelipat said...

nasib baik pakai tangan kiri..kalau tulis pakai kaki? mesti perlu 2 helai kertas utk komen gamba kau tu

Ummu~Ishak said...

macam kembar beriras-iras gitu
"ruzaidi-ruzaini"

kan nanie kan?
hehe

4feet8 said...

ummu, join the club gak..ruhaini a.k.a nanie..haha..

King Of Single said...

imam muda?
oh man..my taste!
HAHAAHA

Eh, no 2 tu die tulis ape ek..sorry agak rabun sikit huuhu;p

HaDi said...

Ade bakat...
Boleh buka studio...

Anonymous said...

cik bebel rasa cam nak ubah jer susunan meja ni...ngeee...gerammmmm

Blog Eazy Izzuddin said...

whoa..
lukis tgn kiri
ku x lepas
hehe

singgah2

;)

Blog Eazy Izzuddin said...

anyway
i belong to me xD

kiwi said...

wah,,kidal ea??klau kiwi lukis gune tgn kiri x thu la jdi ap..haha

NARDtheNERD said...

hai imam muda.
:))

supergassoline said...

byk komen psitve mehhh...


:)))

Unknown said...

hensemla lukisan tuh..heee...

LiFe KaMi said...

bole apply jadi kartunis ujang ni..hehe

Cikbelog said...

sila kemas meja anda.hahaha ;p

♥ Funna ♥ said...

style la bro pic tu..cun seh..haha

Ahli Kabinet